reede, 11. november 2011

Ärkasin täna kell pool üksteist. Ja seda ei saa mulle pahaks panna, sest millalgi peab ju inimene välja ka puhkama. Tänane päev on eriline, ikkagi 11.11.2011. Avastasin, et mu selle kuu korteriarve number on 11111. No mida? :D Kas see on mingi nali?
Õhtul näidatakse üle terve Eesti filmi "Täitsa lõpp". Meil muidugist vabakas ja peale seda on oodatud ja eriline jalgpallimatš suurel ekraanil. Kui ma oleks Tallinnas, siis arvatavasti kuuleksin seda suurt melu ja möllu koju ära, sest A. Le Coq Arena asub minu juurest u. 1 km. Tegelikult ma suht kardan seda mängu, vist peaks magama minema või midagi säärast, et häält ja närve hoida :D. Aga seda ma ei suudaks ilmaski, tuleb lihtsalt rahu säilitada, nii palju kui see võimalik on.
Klaverdajad klaverdavad TIPC-il, eesti keeles TRPK-il. Kahju ainult, et netist vaadata ei saa, iga teist konkurssi ju saab :(
T. S. on täielik mõmminägu. Täitsa karu ikka. Õigupoolest peakski tema seminari, Monteverdit, Gabrielit, Vivaldit ja teisi kuulama. Ja tegelikult tahaksin ma talle öelda, et on inimesi, kaasaarvatud mina, kellel on siiamaani riidest taskurätik ja nad võivad sinna sisse sõlmi teha, et mingi tähtis asi meeles püsiks. Hahaa. Kaval. Ja ta ei teagi seda. :)

Kommentaare ei ole: